[CLOSED] [EN] [PT] [ES] Translator

About Me

Sobre Mim

Sobre Mí

[EN] Hello! I hope you are having a wonderful day/night!
I am a translator with average experience level fluent in Spanish, Portuguese (Native) and English.

[PT] Olá! Espero que você esteja tendo um dia ou uma noite maravilhosa!
Eu sou tradutor com nível médio de experiência fluente em espanhol, português (nativo) e inglês.

[ES] Hola ¡Espero que tengas un maravilloso día o noche!
Soy traductora con un nivel medio de experiencia con fluidez en español, portugués (nativo) e inglés.

Availability - Disponibilidade

[EN] I am available to work for 3 hours a week. Weekend for 5 hours. I will always be answering messages, but when I am not available it is due to work.

[PT] Estou disponível para trabalhar durante 3 horas por semana. Fim de semana por 5 horas. Estarei sempre respondendo mensagens, mas quando não estou disponível, é devido ao trabalho.

[ES] Estoy disponible para trabajar 3 horas a la semana. Fin de semana por 5 horas. Siempre estaré respondiendo mensajes, pero cuando no estoy disponible es debido al trabajo.

Payment - Pagamento

[EN] Prices are negotiable, I accept either hourly pay or per word. Payment can be done via PayPal and Robux.

[PT] Os preços são negociáveis, aceito pagamento por hora ou por palavra. O pagamento pode ser feito via PayPal e Robux.

[ES] Los precios son negociables, acepto el pago por hora o por palabra. El pago puede hacerse a través de PayPal y Robux.

Contact - Contato

You can contact me here on the Developer Forum, discord: carrara #3627 or via Twitter at: https://twitter.com/cxrrara1
Thanks for reading! :smile: :pray:

1 Like

Question regarding your translations, @ssmago,

How do we not know you’re not using Google Translator?

2 Likes

I can talk to you directly on a discord call to prove it’s true.