Noord Brabant 18/6/2019 Update Levels

ENG - HOW TO USE XP (FAQ)

How can you earn XP?

• You need to join a emergency team for this. The police can give citations, arrest people and patroling for xp. Paramedics and FireFighters can earn xp to heal players.

Does a civilian has XP?

• No. We didn’t give the civilian team XP leveling.

Does the military police has their own XP?

• No. We did the military police and the police in one xp system.

Are there coming more updats?

• Yes. You can follow our updates in our Discord. We always post our updates there.

Did I lost my ranks?

• Actually, Yes and No. If you was higher then rank (4) into our police group you get a Head Start of other players.

How can I spawn vehicles?

• You need to have enough XP for a car. You can see the specs in the vehicle spawn menu.

Why did I lost my vehicles?

• Because you have a new rank, hopefully everyone enjoy our new xp system to better roleplay.

I cannot join a team!

• Thats possible, you need to join our main group to join any teams.

NL - HOE GEBRUIK JE XP (FAQ)

Hoe kunt u XP verdienen?

• Hiervoor moet je lid worden van een hulpdiensten team. De politie kan boetes geven, mensen arresteren en patrouilleren voor xp. Ambulance en Brandweer kunnen xp verdienen om spelers te healen.

Hebben burgers ook XP?

• Nee. We hebben ingesteld dat alleen hulpdiensten xp krijgen.

Heeft de kmar hun eigen XP systeem?

• Nee. We hebben besloten de kmar met de politie systeem te laten doen.

Komen er meer updates?

• Ja. U kunt onze updates volgen in Discord. We plaatsen daar altijd onze updates.

Ben ik mijn rangen kwijtgeraakt?

• Eigenlijk, ja en nee. Als je hoger was dan rang (4) in onze politiegroep, krijg je een voorsprong bij andere spelers.

Hoe kan ik voertuigen spawnen?

• Je moet voldoende XP hebben voor een auto. Je kunt de specificaties in het spawn-menu van het voertuig bekijken.

Waarom zijn mijn voertuigen weg?

• Omdat je een nieuwe rankt hebt, we werken niet langer meer met trainingen of de groupen. Hopelijk zal iedereen het xp system tof vinden.

Ik kan de teams niet joinen?

• Dat kan! Je moet voor alle teams in de main group zitten.

This topic was automatically closed after 1 minute. New replies are no longer allowed.