RavinArcanum | Översättare från engelska till svenska

Om mig

God dag. Mitt namn är Ravin och jag är 14 år gammal (fyller 15 år i December). Jag är född i Sverige och har bott här i hela mitt liv.

Jag har spelat ROBLOX i några år och jag har hela tiden viljat bidra till ett spel på något sätt, för att “göra ett namn utav mig själv” på plattformen om du förstår. Kodning, byggande och designande är inte vad jag skulle föredra att göra och jag har flera gånger sett svenska barn kommunicera med varandra på svenska och några gånger sett engelska personer säga åt de “Prata Engelska.” Det gjorde mig rätt så ledsen för att de inte kan relativt bra engelska för att kunna prata med andra. Därför tänkte jag “Varför inte översätta spel till svenska för att få de att känna sig välkomna?”.

Du kanske undrar, varför borde jag översätta till svenska?
Från vad jag har sett, mängden av folk som pratar svenska ökas i Roblox. Jag vet att varje spel vill vara framgångsrik, alltså få gemenskapen att känna sig välkomna.
Det finns översättare där ute som översätter till kinesiska, tyska, polska, etc. etc. Vad jag har också sett är att ingen översätter till svenska, och jag vill vara den personen.

Därför är det rekommenderat att fundera om att översätta ditt spel till svenska.

Visning

Då jag inte har något att visa för att jag inte har blivit anställd har jag inga foton, oturligt nog. Jag har även inga certifikater för att jag vet inte hur du kan få ett certifikat.

Tillgänglighet

Skolan har nyss startat så jag kommer endast kunna vara aktiv runt 14-15 CET till 22-23 CET (Tiderna kan variera) varje dag. Jag kommer kanske läsa dina meddelanden men det finns en liten chans att jag inte kommer kunna hjälpa dig då.

Betalning

Eftersom jag inte har något bevis om att jag kan prata svenska kommer jag för ett tag hålla mina tjänster gratis. Jag kommer att uppdatera denna sektionen när jag har fått tillräckligt att lägga upp på Visningssektionen.

Kontakt

Det finns 2 sätt att kontakta mig, antingen här i Privata Meddelanden eller genom att lägga till mitt Discord-konto: hm#1720.

Tack för att du läste! :slight_smile:
For english translation, please head here: RavinArcanum | Translator from English to Swedish

1 Like

Hi there! Would you be kind enough to provide an English translation to the post?

1 Like

At the moment trying to link it with my main topic.

1 Like

Yes, this was a translation of my main Portfolio.

1 Like