Politie Interviews
-
Datum & Tijd
De interviews zullen plaats vinden op Vrijdag 31-5-2019 om 15:15, het interview zal niet lang duren en zal maximaal tot 18:30 door gaan. IK BEGIN WAARSCHIJNLIJK EERDER! JE KAN TOT 15:30 JOINEN! -
Belangrijke informatie
Mag ik het interview op een andere tijd of ergens anders doen? Nee, omdat het is nooit mogelijk om voor iedereen de goede tijd en datum te hebben, ook zal dit te lang duren.Hoe gaan de interviews plaats vinden? De interviews zullen plaats vinden in een interview center de link hiervan zal onderaan het bericht staan. De interviews ga ik ALLEEN doen en ik heb alleen ordehouders nodig. Als je geslaagd bent kan je nog in-game blijven om nog bij te kletsen, maar je kan ook terug komen bij de uitslag dat ook gemeld zal worden in deze server.
Mag ik al wat vragen weten? Nee, je zal net zoals iedereen het eerlijk moeten beginnen.
Welke rank heb je nodig? Je moet alleen in de politie groep zitten.
-
Tips
-Blijf jezelf
-Antwoord eerlijk
-Let op grammatica en interpunctie
-Geef duidelijke antwoorden op de vragen en wees anders
Vragen over de aankomende interview kan je stellen via een message op roblox! (Je moet me volgen voor een message te sturen.)
Succes!
Interviewer: Soe_Sje
Ordehouders: Gespierdeharing04, HeavyConquer2006, Scout_Je
Interview center: Interview Center Amsterdam Noord-Holland - Roblox Maximaal 69 Mensen