Cheap Translator, Does Spanish and English

Hi! I’m Jarix46, and I’m here to offer my services as a Spanish and English Translator!

image

Skills
I’ve known Spanish since I was born. I additionally have also taken spanish classes in castellano and I am also well connected to other translators and native speakers who’s translations I am easily able to critique and vice versa if a second opinion is needed per the job. I have a fairly extensive overview of the language and can make translations in nearly a day for smaller projects and about 3-7 days for larger projects. I have a vast knowledge of both castellano and spanish slang or casual spanish (Especially in different latin american dialects). Therefore, if needed, I am able to produce an authentic latin american translation (Along with Castellano or “Formal” spanish) of anything you may need translated. I’m also extremely competent and dilligent; will get back to you the same day

I’m available every day from around 4:45-11:00 EST

image

Compensation
I take Robux
It is 4 per line (Example: 100 lines would be 400 robux)

You can contact me through…
DevForum
Disc: Xaxyll#9833
Or PM me on roblox

Thank you for reading and have a great day! :smiley:

Spanish example…

¡Hola! ¡Soy Jarix46 y estoy aquí para ofrecer mis servicios como traductor de español y inglés!

Mis habilidades
Hablo el español desde que nasco, tengo un conocimiento vastante amplio. Addicionalmente, e tomado cursos de Castellano y estoy muy bien conectado a otros traductores y hablantes nativos que
yo podria ayudar con sus traducciones y viceversa si una segunda opinion es nessecitada. Un projecto de traduccion pequeno tomara probablemente un dia o poco mas de un dia, en cambio para trabajos medianos a largo placo tomaran entre 3-7 dias para completar. Aparte de entender el lenguaje espanol en sus formas escritas, leidas, y hablades, tambien entiendo los differentes dialectos de espanol que pertenecen a latino-america y el carribe. Entonces, si nessecitado, yo podría producir una traducción auténtica de español latinoamericano. Finalmente, soy extremadamente dilligente.

Pago
Tomo 4 robux por cada lina de escrito (Ejemplo: 100 linas serian 400 robux)

Me puedes contactar por…
Este mismo foro
Disc (Xaxyll#9833)
O me puedes mandar un mensaje privado por roblox

Gracias y que tengas buen dia!

1 Like