English to Spanish Translator

About Me

Hey! I am offering my services as a translator, translating english to spanish or vice versa.

¡Hola! Estoy ofreciendo mis servicios como un traductor. traduciendo el ingles al español o vice versa.

Showcase

Translation example

English:

Hey Developers,

We have released a new way for users to express themselves in-game through Emotes!Players are able to buy Emotes in the Catalog and use these Emotes through the in-game menu and the /e or /emote chat command. Players can equip up to 8 Emotes using the web or mobile Avatar Editor which will appear in the Emotes Menu UI.

They can use any of their purchased emotes with the chat command, not just the ones that they have currently equipped.

Spanish:

Hola desarrolladores,

¡Hemos lanzado una nueva manera para que los usuarios se expresen en el juego con Emotes!

Jugadores ahora pueden comprar Emoticonos en el Catálogo y usar estos gestos a través del menu del juego y los comandos /e o /emote del chat. Jugadores pueden equipar hasta 8 Emotes utilizando el editor de personaje en el sitio web o en móvil donde aparecerá en la interfaz de emoticonos.

Pueden usar qualquiera de sus emotes comprados con el comando de chat, no solo los que tengan equipados actualmente.

Availability / Disponibilidad

  • I can work for about 5 hours everyday on holidays. On school days, I am available for about 2-3 hours a day.

  • Puedo trabajar 5 horas cada día en vacaciones. En días de colegio, estoy disponible 2-3 horas cada día.

Payment / pago

You can pay with Robux or PayPal depending on your budget and the size of the project.

Me puedes pagar con Robux o Paypal dependiendo de tu presupuesto y el tamaño del proyecto.

Contact / Contacto

You can contact me here on the Developer Forum or via Discord: Mach#0042

Me puedes contactar aqui en el forum de desarolladores o a través Discord: Mach#0042

————————————————————————————————————————

Thanks for reading! :slight_smile:

¡Gracias por leer! :slightly_smiling_face:

2 Likes