[OPEN] Swedish Translator

Greetings fellow dev forum members!

I’m 13 years old, from Sweden. I’m a good scripter and a game translator. I’m fluent in both English and Swedish. My translations are excellent, with correct grammar, punctuation, and the correct way of writing Swedish. Please reply with any questions you might have. My username didn’t change on the dev forum yet, in case you’re wondering what my username on ROBLOX is, it’s: Wizz_Dev.

Why should you hire me as your Swedish translator?

I’m easy to communicate with, I’m from Sweden, I’m fluent in both Swedish and English, I always complete my tasks with excellent results and in a desired time/deadline. I work fairly cheap, depending on how much I need to translate.

Payment

All prices are negotiable, I prefer to get paid in Robux. Example: There are 50 buttons and 16 sentences that need a translation, for a job like that I would only ask for around 1,000 - 2,000 Robux.

Contact

Send me a Discord friend request too: ciel#5519. If you send a friend request, please reply with your Discord username so I know who I shall accept.

Proof that I know Native Swedish

Välkomna all dev forum medlemmar!
Jag är 13 år gamma, från Sverige. Jag är en duktig scriptare och spel översättare. Jag pratar flytande Svenska och Engelska. Mina översättningar är perfekta, med korrekt grammatik, punktering, och rätt sätt att parta Svenska. Svara gärna på detta uplägg om du har några frågor. Mitt användarnamn har tydligen inte ändrats på dev forumet än, om du undrar så är det: Wizz_Dev.


I look forward to hearing from you!

3 Likes